טיול לארץ אחרת ושמה סין!

date Tasi_Natalie
date 16.09.2018
clock 1 דקות קריאה

פריצת החומה הסינית וחדירת התיירים לסין זה אחד האירועים המסעירים בעולם התיירות.

ברוכים הבאים לארץ הדרקון.

המזרח הרחוק, וסין בפרט, הינו יעד נפלא וייחודי לטיולים.

טיול לסין מפגיש אותנו עם ריחות, צלילים, צבעים וטעמים ייחודיים, האופייניים למזרח הרחוק.

סין היא לפני הכול תרבות שונה מכל מה שאנחנו מכירים. מדינה ענקית, כמעט שלא ניתן לבקר בה בטיול אחד והיא תמיד תשאיר טעם של עוד…

סין הינה מדינה בעלת היסטוריה עשירה, עניין ההופך אותה למעניינת ביותר עבור תיירים מכל קצוות העולם. בסין קיימת תרבות עשירה, ערים עתיקות, מקדשים יפהפיים ומפוארים – כל אלה לצד שמורות טבע והרים קדושים. למעשה, סין הינה אחת מהמדינות בעלות התרבות העתיקה ביותר בעולם.

יעד מושלם למטרות הטיולים, היא מציעה למבקרים בה שלל אטרקציות שונות וסוגי טיולים שונים, גם חופשה המשלבת תרבות והיסטוריה וגם חופשה האקטיבית יותר המכילה טיולי תרמילאים באזורים שונים בסין. ומרבית האטרקציות בסין מתרכזות בעיקר בבייג’ין.

סין תפגיש אתכם עם נופים מיוחדים במינם, החל מטרסות האורז והגבעות הציוריות של גווילין ועד מרחבי הטבע של סצ’ואן. היא תפרוש בפניכם את מפת מקדשיה המרהיבים, מהמקדשים המפורסמים של בייג’ינג ועד מקדש ג’וקהאן הקדוש ביותר בטיבט. היא תציג לעיניכם אינספור אתרים היסטוריים מהעיר האסורה ועד החומה הסינית. היא תציע לכם לסייר בשווקים אותנטיים בדרך המשי וגם בין גורדי השחקים של שנגחאי. סין תגיש לכם מגוון קולינרי עשיר ממסעדות פאר ועד לאוכל הרחוב הסיני המוצע בדוכנים ובעגלות.

סין היא ארצם של מליארד תושבים בערים ובכפרים, מאנשי ההיי-טק והעסקים של שנגחאי התוססת “מנהטן של המזרח”, ועד לשבטי המיעוטים שבחבל יונאן. גם אלה וגם אלה שונים מאנשי המערב בתפיסותיהם ובמנהגיהם, בשפתם ובאורח חייהם.

כולנו גדלנו על סיפורים אודות הקיסרים, האיכרים ומאו טסה טונג- במשך שנים רבות היה משהו מושך ומסעיר בסין. בראשית שנות השבעים, כשהחומה הסינית החלה להיסדק וחומת האיבה החלה להתפורר, גילה העולם את אחד מיעדי הטיול המסעירים, המורכבים והלא קלים שיש.

הטיול לסין מאוד מהנה, אבל גם מאתגר את התייר הן מבחינת האוכל, התרבות והשפה. רוב התושבים לא דוברי אנגלית ולכן חשוב להגיע לסין עם ידע של השפה הסינית, לפחות הבסיסית בכדי ליהנות מהמדינה והתרבות הנפלאים ולהיות חלק מפלאי העולם. חשוב לזכור להוציא ויזה לסין. הרבה מתלמידי המכון לאסיה לומדים את השפה הסינית בדיוק במטרה לטייל וליהנות מיופייה של סין ולהיות חלק בלתי נפרד מהתרבות והשפה. אנשי עסקים שלומדים סינית במכון לאסיה זיהו את הפוטנציאל העסקי לעבודה משותפת בין אסיה וישראל ואחרי שרכשו שליטה בשפה הסינית בקורסי המכון לאסיה קידמו את הצלחתם בשוק הסיני.

גם השפה וגם האוכל בסין מאוד שונים מכל מה שאנו מכירים במערב. האוכל הסיני בסין מגוון. את המנות המפורסמות, אותם כנראה אכלו הקיסרים, ניתן לקבל רק במסעדות יוקרה. המטבח הבסיסי פשוט ונגיש בדוכני המזון ומסעדות רחוב, הטעמים מאוד מאתגרים לחך המערבי. מנות מתוקות לא מוגשות בסוף הארוחה, אלא בין המנות, לחידוד הטעמים, ולקינוח מוגש דווקא מרק. המטבח הסיני מתחלק לכמה מטבחי משנה: המטבח הקנטונזי, העשיר בפירות ובטעמי חמוץ-מתוק; המטבח הסצ’ואני הידוע בחריפותו; המטבח השנחאי העשיר במאכלי ים, והמטבח הבייג’יני, שטעמיו תפלים באופן יחסי.

החודשים ספטמבר ואוקטובר זו התקופה הנהדרת לטיולים בסין, מזג האוויר מחייך למטייליו ומאוד נוח לטיולים גם בדרום וגם בצפון המדינה.

המקומות שאסור לפספס בביקור בסין הם:

• החומה הסינית

• העיר האסורה

• אתר חיילי הטרה-קוטה

• הערים התוססות

סין הקסומה מכילה בתוכה כל כך הרבה דברים: ערים וכפרים מתויירים יותר ומתויירים פחות, שווקים צבעוניים, דרכים פתלתלות עם נוף מרהיב, שדות אורז אינסופיים, מערות נטיפים ועוד, חובה לבקר ולהינות ממנה בהחלט.

דילוג לתוכן