טופס יצירת קשר

מתעניינים? מלאו פרטים ונציג ייצור עמכם קשר

מתעניין ב:

תזינו את הקוד: captcha

Contact

We-Chat-ברוכים הבאים

We-Chat-ברוכים הבאים

אפליקציית משלוח המסרים הסינית WeChat נמצאת בשימוש אצל  יותר מרבע מיליארד איש ושינתה מהקצה אל הקצה את החיים בערים הגדולות בסין.

תושבים עושים הכל באמצעותה, מהקמת עסקים ועד לתשלום חשבונות.

מי שמנסה להתנהל בסין בלי האפליקציה מגלה שקשה לו להסתדר והוא אפילו נחשב לחריג, בעיני החברה.

יותר מ-760 מיליון בני אדם ברחבי העולם משתמשים ב-WeChat  באופן קבוע. זו בעצם הדרך שבה אנשים בסין מתקשרים כיום. כשנמצאים בסין זה ממש קשה ולא יעיל  לא להשתמש ב-WeChat.

כעיקרון מדובר באפליקציה למשלוח מסרים, אבל היא מספקת מפונקציות רבות אחרות כמו למשל של Paypal, YELP, Facebook, Uber, Amazon, Spotify, Tinder ועוד.

אנשים משתמשים ב-WeChat  כדי להתנהל בחיי יומיום השוטפים שלהם, השימוש הוא רחב ומגוון, החל מלשלם שכר דירה, לאתר מקום חניה, לבצע השקעות, לקבוע תור לרופא ואפילו לדווח למשטרה על עברייני תנועה תמורת  פרסים כספיים וכל זה באמצעות WeChat.

כיום פחות ופחות אנשים משתמשים בטלפון בסין, למה לטלפן כשהרבה יותר קל להשתמש ב-WeChat ?! משתמשים בצ’אט כדי לקבוע פגישות ולהתנהל באימייל.

נוכחתי אפילו לגלות שבסין מציעים סוג של ספיד דייטינג ללימוד השפה האנגלית, 15 דקות שיעור באמצעות WeChat והכל מתנהל באמצעות קודים שנסרקים באפליקציה.

הכל מתנהל באמצעות האפליקציה ובאמצעות הקוד  QR שיש לכל מכשיר. הקוד משמש גם לרכישת קפה ולארנק הוירטואלי. שימוש פיזי במטבעות מהווה מבוכה בקרב אנשים בסין, כולם משתמשים באפליקציית WeChat.

קידום עסקי נעשה  דרך WeChat בתחומים רבים,  האפליקציה עוזרת לעסקים להצליח בשוק הסיני בתחומי פיתוח, הדרכה, לימודים ועוד תחומים רבים אחרים.

נוכחתי לגלות שבאמצעות סריקת הקוד QR מתבצעת החלפת עובדים עם חברות זרות והחלפת ידע מקצועי כולל ההדרכות.

הרבה צעירים  מוצאים ב- WeChat חלופה לאימון עם מדריך כושר אישי ויקר בחדר כושר אמיתי, לדוגמא: מצטרפים לצ’אט עם 15 אנשים בעלי גובה ומשקל דומים ומאמן אישי שנמצא שם כדי להחדיר בכולם מוטיבציה באמצעות מסרים ותמונות וכל זה כדי לדבוק בתזונה נכונה ותוכנית האימונים.

אפליקציה הפכה את סין ואת ביג’ין בפרט למקום שונה מאוד, פחות אנשים ממתינים בתורים במיוחד בענף הבנקים, פחות תשלומים מתבצעים במזומן כולל חשבונות שכר דירה, חנויות, מסעדות וכו’. משפחות שלמות שומרות על קשר באמצעות האפליקציה לא משנה מה הגיל והידע הטכנולוגי הקודם שלהם.

WeChat  יצר יעילות מדהימה, אפילו  מתנות חתונה וימי הולדת ניתן להעניק באמצעות האפליקציה.

שולחים מסר לחבר ומבקשים הלוואה ותוך מספר דקות מקבלים חזרה “הונג באו או מעטפה אדומה” (מעטפות שמשמות להענקת מתנות כספיות), ברגע שמקליקים על המעטפה מקבלים הודעה עם ברכות ואיחולים וכסף נכנס ישירות לארנק  WeChat שלך.

קשה לקבוע איזה תפקיד שיחקה אסטרטגיה ואיזה תפקיד שיחק המזל בהצלחת ה-WeChat, אבל שיטת התשלומים והענקת מתנות היא גאונית ומצליחה מאוד.

למרות שהם לא הראשונים שהשתמשו  בהונג באו אלקטרונית, הראשונה הייתה AliPay, פלטפורמת תשלומים של Alibaba, אך כאשר WeChat השיקה את המערכת שלה ממש לפני השנה הסינית החדשה ב-2014 היא הוסיפה אלמנט של משחק המזל. כאשר אתה שולח כסף לקבוצת אנשים יש זוכה מאושר אחד שמקבל סכום גדול יותר מהשאר, נראה שאנשים אוהבים את מרכיב המזל, מכיוון שיותר מ- 8 מיליוני בני אדם השתמשו בפונקציה בחדשה קצת יותר משבוע ימים, מספר כיום עלה  ל-300 מיליון בני אדם. לקראת שנה סינית החדשה ב-2016 שלחו 512 מיליון אנשים 32 מיליארד מעטפות אדומות דרך WeChat, נתון מדהים…

90% ממשתמשי האינטרנט בסין מתקשרים באמצעות מכשיר נייד ויותר משליש מזמנם הם מבלים באינטרנט ב- WeChat. WeChat מתואר על ידי הסינים כסגנון חיים.

 

ורד פרבר מנכל המכון לאסיה TASI

מומחים ומובילים את תחום האונליין בסין