טופס יצירת קשר

[contact-form-7 404 "Not Found"]
Contact
אם אתם שואלים מהו מנוע החיפוש הנפוץ ביותר ביפן?? רוצים לדעת…

אם אתם שואלים מהו מנוע החיפוש הנפוץ ביותר ביפן?? רוצים לדעת…

  אפשר לומר שיפן היא דומה ושונה מכל מדינה אחרת בעולם גם בתחום הONLINE. מנהלי  SEO ביפן, לא יוכלו לתת תשובה ומענה חד משמעי לשאלה זו ומידע ברשת גם לא מאד זמין. תפקידם העיקרי של מנועי החיפוש ביפן קשור קשר ישיר לאתרי המסחר האלקטרוני כמו Rakuten Amazon , Yahoo Shopping ‘ Google , Yahoo. תפקידו […]

Social Media in China

Social Media in China

You might think of Facebook, Twitter or Instagram as being the key social platforms worldwide to market your products or services, but unfortunately, in China they are all blocked. However, the Chinese market has a great solution. The Chinese have created their own social networks, such as: Wechat (微信) Wechat, which is also known as Weixin […]

Happy Mid-Autumn Festival!中秋节快乐

Happy Mid-Autumn Festival!中秋节快乐

Chinese National Day (国庆节) 2017.10.01 and Mid-autumn festival (中秋节) 2017.10.04 are about to be celebrated in the People’s Republic of China next month. Chinese National Day is celebrated on October 1st of every year, to commemorate the founding of the People’s Republic of China. On that day, many activities are held nationwide. The 7-day holiday […]

Chinese mindset: Useful facts

Chinese mindset: Useful facts

Each country has its own peculiarities, and China is no exception. Certainly, it is not a secret that Asian people have their own way of life that totally differs from that of European people. All this was formed under different circumstances over a long period of time. It often happens that Europeans find themselves unprepared […]

צמיחה ואבטלה ביפן

צמיחה ואבטלה ביפן

פתרון בעיית האבטלה חשוב ליכולת הצמיחה הכלכלית של יפן   האבטלה החמורה ביפן כרגע בשיא שלא נראה כמותו ב25 השנים האחרונות, נכון לעכשיו ביפן ישנן 1.48 משרות על כל מועמד לעבודה ביפן. לפי מסמך לבן (מסמך, או קובץ מסמכים ממשלתי רשמי שנועד לבעיות מדיניות ובמתן פתרונות לאותן בעיות) שהוצג בקבינט ביום שישי האחרון. המסמך מציג […]

פיתוח עסקי ליפן

פיתוח עסקי ליפן

השבוע חזרתי מסבב פגישות עסקיות ביפן וללא ספק מורגש שינוי חיובי באווירה וברצון הטוב מצד היפנים להתקרב לישראל ולקדם פעילות משותפת. נכון, מזה זמן רב מדובר על רוחות חדשות המנשבות מארץ השמש העולה אך כמי שעוקבת  כבר שני עשורים אחר הקשרים הכלכליים בין המדינות, הפעם מדובר בטון אחר, ביחס אחר וברצון אמיתי הן של תאגידים […]

חלון ההזדמנויות היפני

חלון ההזדמנויות היפני

ההתאוששות בחודשים האחרונים בכלכלה היפנית לצד התחממות הקשרים העסקיים בין ישראל ויפן יוצרת הזדמנות פז לחברות סטארט אפ ישראליות… כמה טיפים שחשוב שתדעו לפני שצועדים קדימה השוק היפני הוא שוק יעד מבוקש לחברות בעולם להיכנס אליו – החל מתאגידי ענק ועד חברות סטארט-אפ אך למרות שרבות מהחברות נושאות עיניהם לשוק זה – שהוא השלישי בגודלו […]

יפן זקוקה לכוח אדם איכותי – ומוכנה לשלם על כך

יפן זקוקה לכוח אדם איכותי – ומוכנה לשלם על כך

יפן מתמודד עם אתגר של זליגת כוח האדם איכותי ולכן כדי להתמודד עם התחרות הגלובלית, היא צריכה לנקוט מספר צעדים חשובים. ורד פרבר, מומחית עסקית ליפן, מסבירה.   ורד פרבר   עד כמה שהדבר יישמע מפתיע, נראה כי רמת השכר הממוצעת ביפן נמוכה יותר ממרבית שכנותיה במדינות אסיה, דוגמת קוריאה וטאיוואן,  ולכך יש השלכות משמעותיות. […]

Golden Week – שבוע זהב ביפן

Golden Week – שבוע זהב ביפן

שבוע הזהב Golden Week – מורכב מרצף של ארבעה חגים לאומיים ומאפשר ליפנים לקחת חופשה ארוכה מהעבודה ולבלות עם המשפחה דבר שאינו ענין של מה בכך עבור היפנים. – 29.4- Shōwa Dayחוגגים את יום הולדתו של הקיסר שנפטר בשנת  1985. – 3.5- Constitution Memorial Day – חג החוקה-  היום בו החוקה החדשה שלאחר המלחמה יצאה לפועל. החג נחגג החל […]

6 שנים לאחר אסון הצונמי –השבת אמון הציבור היא הבעיה הקשה ביותר של הממשל היפני

6 שנים לאחר אסון הצונמי –השבת אמון הציבור היא הבעיה הקשה ביותר של הממשל היפני

ורד פרבר קרדיט תמונה יפן מציינת החודש שש שנים לאסון הכבד במפעל הגרעיני פוקושימה בחופה הצפוני מזרחי של המדינה אשר גבה את חייהם של קרוב ל – 19 אלף בני אדם. האסון, שנגרם כתוצאה מגל צונמי עוצמתי שהיכה את חופיה של יפן בעקבות רעידת אדמה גרמה לפליטת חומרים רדיואקטיביים כתוצאה מקריסת מערכת הקירור שהביאה להתכת […]

תעשיית הסרטים היפנית

תעשיית הסרטים היפנית

תעשיית הסרטים היפנית הביסה את הוליווד ביפן . הסרט “השם שלך”, הוא סרט יפני שיצא לאקרנים בשנת 2016 וגרף הכנסות של 25 מיליארד יין. הצלחת הסרט “השם השלך” הינה חלק ממגמה של העשור האחרון כאשר ההתמקדות הייתה בתעשייה הצומחת בסין ולא התמקדו ביפן. התעשייה משגשגת גם אצלנו. מזה עשור שנים אנו עדים לבני נוער אשר […]

קורס סינית של המכון לאסיה- במילה אחת חוויה!

קורס סינית של המכון לאסיה- במילה אחת חוויה!

הקורסים החווייתיים של המכון לאסיה מתבטאים לא רק בקורס, בשיטת הלימוד והמורים המצוינים שלנו. התלמידים שלנו נהנים מקורס כל כך מגוון ומעניין, מלא עוצמה והצלחה לא רק בשפה, אלא בהכרת התרבות ואיחוד הקבוצה. תלמידים המעוניינים להתחיל ללמוד מתלבטים היכן בית הספר הטוב ביותר. למכון לאסיה תלמידים המגיעים  מכל קצוות הארץ. תלמידים הרוצים ללמוד סינית, בוחרים […]

טקס מצויינות לעסקים 2016

טקס מצויינות לעסקים 2016

בתאריך 6.12.16 חגגנו יחד עם לשכת המסחר ישראל יפן ואורחים נכבדים טקס מצויינות לעסקים שנת 2016. אירוע זה נחגג כל שנה ובו מעניקים תעודות הוקרה לחברות אשר עוסקות בפעילות עסקית ומסחרית עם יפן. השנה התקיים האירוע בסימן 60 שנות פעילות ללשכת המסחר אגודת ידידות ישראל יפן ושמחתי לקחת חלק חשוב ולהנחות את האירוע. אורחים וזוכים […]

We-Chat-ברוכים הבאים

We-Chat-ברוכים הבאים

אפליקציית משלוח המסרים הסינית WeChat נמצאת בשימוש אצל  יותר מרבע מיליארד איש ושינתה מהקצה אל הקצה את החיים בערים הגדולות בסין. תושבים עושים הכל באמצעותה, מהקמת עסקים ועד לתשלום חשבונות. מי שמנסה להתנהל בסין בלי האפליקציה מגלה שקשה לו להסתדר והוא אפילו נחשב לחריג, בעיני החברה. יותר מ-760 מיליון בני אדם ברחבי העולם משתמשים ב-WeChat […]

למה גיוס עובדים ביפן אינו דומה לגיוסים שאנו מכירים?

למה גיוס עובדים ביפן אינו דומה לגיוסים שאנו מכירים?

הפעילות העסקית הנוסקת בשנים האחרונות במיוחד בתחומי ההייטק השונים בין ישראל ויפן, אנו רואים חברות רבות אשר פותחות משרדים ביפן ומגייסות עובדים יפנים וזרים. לא מעט אני שומעת סיפורים כמו: קשה מאד לגייס ביפן, אין לנו עובדים טובים, הם לא דוברי אנגלית….. אנו כאן מאד משתדלים ומוכנים לעשות הכל על מנת לשרת היטב את החברה […]

ללמוד איך לפתח את העסק שלך בדרך הנכונה

ללמוד איך לפתח את העסק שלך בדרך הנכונה

הגיע רגע חשוב בחייו של כל יזם או בעל עסק – הרגע בו מחליטים להרחיב ולפתח את העסק או המוצר שלנו . מחליטים שהדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי מציאת משקיע בסין או יפן שישקיע בעסק שלנו או על ידי מכירת המוצר בסין, יפן, קוריאה, תאילנד. לא משנה באיזו מהדרכים בוחרים, עלינו לעצור […]

ישראל – מטרה להשקעות סיניות, מה חשוב לדעת?

ישראל – מטרה להשקעות סיניות, מה חשוב לדעת?

חדשנות ויזמות הן שתי מילים שכל איש עסקים סיני שמכבד את עצמו מקשר עם מדינת ישראל. מה שהחל כטפטוף קל של אנשי עסקים המגיעים מסין לישראל על מנת לבחון השקעות בחברות ישראליות הפך למבול שסחף אחריו חברות סטארט אפ רבות, אך לא רק אותן. אנשי עסקים ואנשי ממשל המגיעים מסין עושים זאת מתוך כוונה ברורה […]

תרבות עסקית בסין: כמה חשוב להבין אותה

תרבות עסקית בסין: כמה חשוב להבין אותה

“כבר הייתי בטוח שיש לנו חוזה עם הסינים, אבל רגע לפני העלייה למטוס – ביקשו שנשנה אותו שוב!” ” קיבלתי תחושה שהסינים מסתירים משהו, אבל לא הצלחתי להבין מה… ” הם דיברו באנגלית, ועדיין לא הצלחתי להבין מה הם רוצים! ”  האם משפטים אלה נשמעים לך מוכרים? האם יצא לך להיות נוכח בסיטואציה דומה לזו? […]

גיוס והשמת עובדים, מדוע חשוב להקפיד בגיוס נכון בסין או ביפן?

גיוס והשמת עובדים, מדוע חשוב להקפיד בגיוס נכון בסין או ביפן?

בימים אלה שהייטק משגשג, חברות ישראליות נרכשות על ידי חברות זרות, חברות ישראליות מצליחות ומתרחבות לסין או ליפן אנו מוצאים עצמנו עסוקים במציאת העובדים הנכונים לארגון אשר יוכלו לעמוד במשימות הארגון גם בישראל וגם בחו”ל. מועמדים רבים, המעוניינים להתקבל למשרה כזו או אחרת, מנסים בכל דרך אפשרית להפיץ קורות חיים לחברות השמה, פייסבוק, לינקדאין, חברות […]

למה כדאי לכם לרשום את הילדים לקייטנת הקיץ של המכון לאסיה?

למה כדאי לכם לרשום את הילדים לקייטנת הקיץ של המכון לאסיה?

בחופש הגדול מידי בוקר מגיעים מכל רחבי הארץ ליהנות פעם בשנה מחוויה יפנית בישראל. מעל עשור שנים אנו חוגגים קייטנה יפנית בחודשי הקיץ. בעיצומו של חום יולי התל-אביבי מגיעים הקייטנים מצאים להכיר, לשמוע, לשחק ללמוד יפנית, שרים ביפנית ואף רוקדים ביפנית. הכרת סרטי האנימה היפנים, חושפת את הילדים הישראלים לתרבות חדשה, מאכלים, מנהגים ואף שפה […]

לחשוב גלובלי ולתרגם ללוקלי נקרא לוקליזציה

לחשוב גלובלי ולתרגם ללוקלי נקרא לוקליזציה

האם יש לך טכנולוגיה שיכולה להתחרות בשוק הבינלאומי? האם יש לך מוצר שיכול לשרת לא רק את 8 מיליון הישראלים אלא גם את 4.4 מיליארד אסיאתיים ? אז זה הזמן להפוך לגלובלי ולתרגם ללוקאלי יפני, קוריאני, סיני או כל שפה אחרת בעולם, שזה לא מה שיעצור אותך מלהגשים את החזון ולהשיג את המטרות הארגוניות שלך […]

חשיבות תרגום אפליקציה לסינית או יפנית

חשיבות תרגום אפליקציה לסינית או יפנית

  הסמארטפונים, הטאבלטים והכמות האינסופית של האפליקציות שבאות עימם הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו. אנו משתמשים בוואטסאפ על מנת לתקשר עם חברים, עמיתים לעבודה, קבוצות כיתתיות ופורומים מגוונים, יש לנו אפליקציות לקביעת תורים, סריקת מסמכים, תשלום על חנייה, קריאת ספרים ועוד מגוון פעילויות שבזמנים אחרים נעשו פנים אל פנים או דרך הטלפון. מדובר בשוק גלובלי […]

תרגום לסינית – אפשרי?!

תרגום לסינית – אפשרי?!

בתחילת שנות ה- 2000, ועוד יותר לפני כן, כל מי שהיה שומע על סטודנט שבחר ללמוד מזרח אסיה היה מתפלא מה הוא הולך לעשות עם זה. גם הסטודנטים עצמם לא תמיד ידעו מה הם הולכים להפיק מהלימודים, רק הייתה ידיעה ברורה שהלומד הולך אחרי הרגשה עמומה כלשהי שיום אחד הסינית תהווה יתרון ולא סימן שאלה. […]

מתכננים להתרחב לשוק היפני? הנה לכם מספר דברים שחושב שתדעו לפני שאתם מתחילים לעשות עסקים ביפן

מתכננים להתרחב לשוק היפני? הנה לכם מספר דברים שחושב שתדעו לפני שאתם מתחילים לעשות עסקים ביפן

מה באמת חשוב לדעת לפני שעושים עסקים עם היפנים רבים מאתנו יעידו כי הקשרים העסקיים בין ישראל ליפן מתחממים, חברות יפניות משקיעות בחברות ישראליות, מנהלי חברות יפניות גדולות משקיעים מזמנם ומגיעים לבדוק הזדמנויות עסקיות בחברות ישראליות, נציגי חברות אשר מגיעים לישראל להכיר את עולם ההיטק הישראלי. בחודש ינואר 2016 התקיימה תערוכת הסייבר הבינלאומית הגדולה ביותר […]

ברכות לפתיחת שנת 2016

ברכות לפתיחת שנת 2016

2016 שנת שינוי מגמה לטובת אסיה שנת 2015 הסתיימה אנו בפיתחה של שנת 2016 וזו הזדמנות מצוינת לומר תודה. תודה רבה למאות הלקוחות שנתנו לנו את הזכות לשרת אותם במהלך השנה. ללקוחות החדשים שהצטרפו למשפחת המכון לאסיה וללקוחות הצועדים אתנו שנים רבות. וכמובן תודה אישית לצוות המדהים שלנו במכון לאסיה TASI – הצוות המקצועי והאדיב […]

מדוע חייבים לתרגם אתר אינטרנט לשפות אסיתיות?

מדוע חייבים לתרגם אתר אינטרנט לשפות אסיתיות?

באסיה, אם חברה מעוניינת למקסם את ההצלחה ולהגיע לקהל יעד גדול יותר חייבת לתרגם את התכנים לשפה המקומית. השפה האנגלית אינה שגורה במדינות אלו ותרגום הנו הכרח. תרגום מסמכים, ברושורים וכמובן אתר האינטרנט של החברה חייב להיות מתורגם לשפה המקומית. כל פעם מפתיע אותי מחדש לשמוע לקוחות המעוניינים לתרגם את אתר האינטרנט של החברה , […]

The Chinese site Alibaba leads world’s biggest online shopping spree

The Chinese site Alibaba leads world’s biggest online shopping spree

Alibaba and other Chinese e-commerce companies hosted the world’s biggest one-day shopping spree Wednesday on 11/11/15, capitalizing on an annual event dubbed  “Singles Day.”  Analysts estimated this year’s Singles Day could bring in as much as $11 billion in sales. Alibaba Group Holdings Ltd , reported a blockbuster $14.3 billion in sales during China’s Singles’ Day online shopping festival Wednesday, further highlighting the […]

Chinese trendsetter identifies with Israel

Chinese trendsetter identifies with Israel

The move of Chinese investment to Israel is not a coincidence aside from the well known opportunities and Israel’s legendary status as the “start up nation”. There were a few Chinese trendsetter who initially identified Israel before the rush began which led to the new influx of interest as per the article below http://nocamels.com/2014/06/li-ka-shing-how-the-chinese-billionaire-became-the-startups-nations-biggest-supporter/ It’s […]

Japanese Whiskey – a morning with Suntory

Japanese Whiskey – a morning with Suntory

Yesterday I was invited to the Israel export and International cooperation institute for a round table meeting with an amazing Japanese company called Suntory. Suntory is the largest food conglomerate in Japan today. Suntory began as an alcohol distiller being the first company in Japan to produce wine and distill Whiskey. Knowing the Japanese culture […]

Mobile advertising campaigns that clicked in China

Mobile advertising campaigns that clicked in China

The Chinese market is becoming more and more attractive to international chains, however cultural differences have caused many a company to stumble in their marketing both in the content and the channnel used for that advertising. Below is a fantastic article on 10 succesful campaigns run through wechat (the most popular messaging app in China […]

2015 the year of Asian Investment

2015 the year of Asian Investment

CEO- Founder of The Asian Institute 2015 has started with a bang with over $910,000,000.00 being invested in Israeli companies in a seven day period. While these investments came from a variety of international companies there are two notable investments from Samsung (South Korea) and one from Alibaba (China) in its first foray into the […]

Israel Korea Kindred Sprirts

Israel Korea Kindred Sprirts

Israel and South Korea are in someways very much kindred spirits. Both countries are under geopolitical, military threat from their neighbours. Both have a unique form of democracy in their region, and both have used innovation to overcome limited resources, South Korea in the form of exporting technical and consumer goods and Israel in exporting […]

Unicorn hunting in the land of Milk and Honey

Unicorn hunting in the land of Milk and Honey

A unicorn in the IT industry is a company valued around or over one billion dollars. Israel has an amazing porportional number of “unicorns” relative to its size, please see the article below http://www.informilo.com/2014/09/israels-unicorns/?utm_source=Outbrain_Amplify&utm_medium=cpc&utm_content=blog&utm_campaign=Outbrain_Amplify&utm_source=marketing_global&utm_medium=outbrain_amplify&utm_campaign=global_earnedmedia Is the fascination of Asian Investors in Israeli start ups, the search for the next elusive “Unicorn” or are they looking […]

Mobile apps and the Chinese market

Mobile apps and the Chinese market

One of the most intriguing things about the Chinese market is it’s sheer size. According a techcrunch article from last year there are over 700,000,000 smartphone users in China. see below: http://techcrunch.com/2014/03/13/china-now-has-700m-active-smartphone-users-says-umeng/ As a rule only Chinese based companies have managed to gain a real foothold in the market although last year Korean giant Line […]

First Hand Encounter with Japanese Prime Minister Shinzo Abe

First Hand Encounter with Japanese Prime Minister Shinzo Abe

Last night I attended the formal reception of Prime Minister Shinzo Abe at the Waldorf Astoria Jerusalem. Here are a few first hand impressions of this historical meeting. The messaging from both the Prime Minister Netanyahu and Prime Minister Abe were focused on expanding economic ties between to two countries. This is reflected in the […]

ביקור ראש ממשלת יפן בישראל – שינזו אבה

ביקור ראש ממשלת יפן בישראל – שינזו אבה

ראיון עם ורד פרבר לקראת ביקור ראש ממשלת יפן שינזו אבה שינחת בישראל ביום ראשון אבה צפוי לשהות בישראל כמה ימים ולבקר גם ברמאללה. על הפרק: הידוק היחסים הכלכליים והביטחוניים בין ישראל ליפן פורסם ב- 17 לינואר 2015

לרכב על הגל היפני

לרכב על הגל היפני

לרכב על הגל היפני- רשמים מיום העיון. אתמול בבוקר, בהשתתפות רבים וטובים ובחסות המכון לאסיה נערך יום עיון אשר עסק בשינויים החלים

נקודות למחשבה למציאת משקיע

נקודות למחשבה למציאת משקיע

החברות הישראליות אשר רוצות להסתער על השווקים האסייתיים באסיה חייבות להכיר במס’ עובדות חשובות לפני שהן פונות לשווקים אלה. ניקח לדוגמא את השוק  הסיני והשוק היפני: מחד, הטענה שעסק ירוויח משוק שיש בו הרבה כסף, היא נכונה. עם זאת, אל לנו לטעות. חרף היותו שוק רווחי ועשיר, השוק האסיאתי קשוח יותר ורמת הסיכונים שהוא לוקח […]

כשאתה אומר “כן” למה הכוונה?

כשאתה אומר “כן” למה הכוונה?

הפוטנציאל העסקי של סין כמעצמה כלכלית הפכו אותה בשנים האחרונות לשוק אטרקטיבי לחברות ישראליות רבות. אך היכרות והבנה של התרבות העסקית הסיני – המעניקה דגש רב לטקסיות ולמסורת – יכולה לעשות את ההבדל בין הצלחה וכישלון אפילו כאשר מדובר במוצר מצוין. התוצאה היא שיותר ויותר משפטים כמו “כבר הייתי בטוח שיש לנו חוזה עם הסינים […]

עלי-באבא – סיפור הצלחה

עלי-באבא – סיפור הצלחה

ג’ק מא או בסינית, מא יון (马云Mǎ Yún) בקרוב יהיה האיש העשיר יותר בסין. אולי לא הכי, אבל כמעט. אז קצת רקע על האיש שאולי בעתיד הלא כל כך רחוק יהפוך לשם דבר בפיהם של מיליארד סינים שכנראה אינם טועים: ג’ק מא, שכיום הינו האיש העשיר ביותר בסין ואשר הונו נאמד בכ- 21.8 מיליארד דולר,  נולד ב-1964 […]

למה חשוב לדבר תאית בישראל?

למה חשוב לדבר תאית בישראל?

כאשר מסתכלים על מצבו של ענף החקלאות הישראלי, קשה שלא לבחון את השפעתו של המצב הביטחוני על ענף זה ולהתעלם מהקשר התאילנדי. אם כן, מהו אותו קשר תאילנדי? כיצד הוא מושפע מהמצב הביטחוני ולמה כדאי ללמוד תאית? תאילנד (סיאם לשעבר) הינה ממלכה חוקתית שממוקמת בדרום מזרח היבשת האסייתית ובה, נכון לסוף 2011, 68.2 מיליון תושבים. […]

במכון לאסיה נהנים ללמוד סינית

במכון לאסיה נהנים ללמוד סינית

המכון לאסיה שמח להיות הגוף המוביל בישראל לקידום והכרת השפה והתרבות הסינית בישראל אנחנו תמיד שמחים לקבל תמיכה והוקרה מגופים שונים אשר מעריכים את הרצון שלנו לקדם את השפה והתרבות הסינית בארץ הקטנה שלנו. לאור כניסתן של חברות סיניות רבות לשוק הישראלי והפיכת קשרי סין-ישראל לחלק המדובר ביותר של השוק הישראלי כיום- חשוב ביותר להכיר […]

החממה היפנית

החממה היפנית

אני חייבת לספר לכם על חוויה יפנית אמיתית מהיום בערב. בכנס שהתקיים היום בשלכת המסחר הגיעו כ- 6 יפנית צעירים, לא טיפוסיים, לא מה שאנו מצפים ובוודאי לא מה שמספרים לנו על איש העסקים היפני… כאשר אני מגיעה לחברה ישראלית להדרכה בתרבות העסקית היפית – אחד הדברים החשובים להכיר ולדעת זה מי הוא הפרטנר איתו […]

ראש השנה הסיני

ראש השנה הסיני

ב-31 בינואר מיליוני אנשים ברחבי העולם יחגגו את השנה החדשה לפי לוח השנה הסיני. סין, קוריאה, וייטנאם, ומדינות נוספות שאימצו את לוח השנה הסיני יחגגו את החג המסורתי החשוב בארוחות חגיגיות, מצעדי דרקונים, מוזיקה ומופעי זיקוקי דינור ברחבי המדינה. האסטרולוגיה הסינית היא הורוסקופ המבוסס על לוח השנה הסיני, ועל אסטרונומיה שלפיה האדם נמצא במרכז היקום […]

יפנית לשימושכם

יפנית לשימושכם

אין צורך בידיעת השפה היפנית על בוריה על מנת לתקשר עם היפנים, אך יפנים רבים יעריכו מאוד זרים המתאמצים ללמוד מספר מילים יפניות וביטויים עסקיים. פעמים רבות זה יתרום לשבירת הקרח ולבניית קשרים חזקים יותר. להלן מספר ביטויים ואופן השימוש בהם: שימוש בתואר  San כפי שנהוג בעולם המערבי בשימוש התואר Mr. גם בפניה כתובה וגם […]

Top